Positioning, vylepšenie značky a efektívny marketing
pre rastúcu pražiareň kávy.

Kto je klient?

READY AFTER je spoločnosť, ktorá predáva, praží a distribuuje ocenenú kávu po Slovensku. Špecializuje sa na vysokokvalitnú kávu a predaj kávového príslušenstva. Rozširuje svoj sortiment na predaj kvalitných čajov, pochutín, ako sú orechy, kakao a rôzne Cross-brand spolupráce, s ktorých vznikajú exkluzívne limitované produkty.

výzva

Ujasnenie pozície značky, pred aj po rozšírením sortimentu. Nastavenie značky pre aktuálnu aj budúcu cieľovú skupinu vrátane zmeny základov značky (meno, vizuálna identita).
Zlepšenie UX na webe a stanovenie marketingovej stratégie.

výsledok

Pomohli sme značke READY AFTER so zameraním a zadefinovaním marketingovej stratégie a celkovej stratégie značky. Navrhli sme vizuálnu identitu odpovedajúcu stratégií. Tieto kroky vedú k zvyšovaniu obratu z predaja produktov a ušetrení nákladovosti na marketing. Maximalizovala sa ROI.
Vytvorili sme fukčnú stratégiu.
Nadizajnovali sme branding na mieru.
Pripravili sme podklady na nový web.
Marketing sa stal efektívnejším.
Pravidlene konzultujeme ďalší rozvoj značky.

Dôležité otázky pre klienta

Ako vám pomohla Stratégia?
Pomohla nám zadefinovať si, ako komunikujeme, prečo, akým štýlom a na akých zákazníkov chceme cieliť. Taktiež nám pomohla sa rozhodnúť rozhodiť portfólio aj na B2B zákazníkov.

Pred touto stratégiou sme robili iba náhodné rozhodnutia, takto ideme jasne podľa nastaveného plánu a ľahšie dosahujeme čiastkové aj celkové ciele.
Aký je váš najúčinnejší marketingový kanál?
Podľa dát je to priame vyhľadávanie našej stránky. Dlhodobo budujeme meno po výstavách a takto sa nám to vracia.

Druhým je organické vyhľadávanie (SEO), na ktorom pracujeme, aby sme dosahovali popredné pozície vo vyhľadávaní.

Stratégia nám pomohla špecifikovať si konkrétne ciele a zamerať sa správne na marketingové kanály, na ktorých sme začali pracovať. Konkrétne rozbehnúť viac B2B aktivity.
Aký dopad mala naša spolupráca na čísla?
Oproti roku 2021 sme v roku 2022 zdvojnásobili náš objem výroby a teda aj tržby išli hore o 100%.

Zefektívnenie organického vyhľadávania (SEO), dnes tvorí v maloobchodnom predaji 40% tržieb.

Veľmi dobre nám funguje newsletter. V priemere až 45% našich odoberateľov reaguje na email.
Positioning + statement
Sme pripravený na všetky vaše chute.
Rozumieme tomu, že zákazník kvalitnej pražiarne vyžaduje pôžitok nevzťahujúci sa len na chuť dobrej kávy. U nás nájdete ponuku, ktorú ocení aj pravý kávový pôžitkár. V READY AFTER dbáme na každý detail.
Zadefinovanie správnej stratégie
Pred dosiahnutím žiadúcich výsledkov bolo potrebné si sadnúť s vedením spoločnosti. Spoločne sme vytvorili stratégiu k zvýšeniu povedomia o značke, tržieb a záujmu o kvalitnú kávu pre širokú verejnosť. Na workshopoch sme identifikovali výzvy, ktorým READY AFTER čelí.

Prioritizovali sme potreby a ciele spoločnosti a jej zákazníkov. Materiály, ktoré sme vyprodukovali sa stali základom pre plány celej firmy, smerovanie značky a jej marketingu na najbližšie roky.
Branding a nová vizuálna identita
Vytvorili sme kompletný systém vizuálnej identity, ktorý zodpovedá každej potrebe zákazníka READY AFTER.
Rebranding zahŕňal:
Zmenu názvu
Zmenu loga a logo symbolu
Novú farebnú paletu
Novú typografiu
Novú Ikonografiu
Návrhy nového webu (e-shop)
Návrhy nových obalov na kávu
Vizuálne návrhy reklamných predmetov
Redizajn webu
Hladký priebeh nákupu a príjemné užívateľské prostredie.

Cieľom re-dizajnu bolo zjednodušiť nákup a orientáciu na webe pre užívateľa. Pre užívateľov je veľmi intuitívne a jednoduché nájsť ich obľúbený produkt, objaviť novinky v obchode, alebo sa dozvedieť, ako značka vzdeláva a odmeňuje svojich zákazníkov.

Redizajn sa orientoval nie len na užívateľa značky READY AFTER, ale samozrejme aj na obchodné ciele značky. Redizajn spôsobil, že primárnym cieľom návštevníka na webe je nákup, aj keby prišiel z iného dôvodu (vzdelávanie, novinky...).

Pri redizajne webu nám išlo o maximalizáciu užívateľskej prívetivosti (UX) a optimalizácie pre vyhľadávače - najvýkonnejšieho marketingového kanálu spoločnosti READY AFTER.
Simon Melišek
Konateľ, Ready After

S agentúrou Whay mám výborné skúsenosti. Ich jednanie a stretnutia sú úroveň samé o sebe. Môžem s istotou povedať, že majú vynikajúci prehľad v oblasti marketingu. Okrem našich spoločných projektov, ktoré sme spolu realizovali a neustále zdokonaľovali, nám poskytli veľa nezáväzných poradenstiev aj v iných oblastiach, ako sú sociálne siete alebo priamy predaj cez našu pobočku. Ich ochota je neuveriteľne vysoká a sú veľmi flexibilní, čo sa týka časových možností stretnutí. Vykonanú prácu odviedli skvele a výsledky nám veľmi pomohli. Určite budeme pokračovať v spolupráci s touto agentúrou aj na ďalších projektoch.

Chcete spolupracovať s agentúrou, ktorá vám to naozaj uľahčuje?

Ďakujeme! Vaša správa bola odoslaná!
Ojoj! Pri odosielaní formulára sa vyskytla chyba.